Nu går det dåligt

Inget går som jag vill nu. Igår gick min dator sönder totalt. Den bara la av och nu kan jag inte komma åt nånting.
När jag skulle bära ut den i bilen så råkade jag tappa den, för den var så tung och svår att hålla, så nu lär den ju aldrig fungera.
Har precis lagat bilen och det åt upp alla mina pengar.

Har tränat kantarellsök med Dixie idag för första gången. Det gick bra, men nu när jag kom hem till mam och pap så kunde man ens inte vända bort blicken förrän de var i full gång att sprida ut kantareller i hela huset som Dixie skulle leta upp.
Ja, vad säger man? SUCK! Jag blev väldigt arg på dem, nu förstör de ju allt för oss. ÅH!!!!!!

Nä, inget går bra...

Jag får inte upp Dixie i vikt heller, jag blir tokig på det. Hon äter för lite och nu börjar man känna benen igen.
Det spelar ingen roll hur man än försöker, hon vill inte.

Sen har jag dåligt samvete för att jag aldrig hinner träffa mina kompisar eller göra nånting som inte har med hund att göra.

Idag är ingen bra dag. verkligen inte.
Jag skulle vilja ha riktig semester och åka långt bort där jag kan få vila och bara göra inget.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du behöver nog ta en dag och vila och shoppa på Väla eller något annat icke hundrelaterat...

2008-08-22 @ 19:44:29
Postat av: Alexandra

Du får alltid komma till mig! Här kan du kombinera både hund och kompis! ;)

Vi åker bort nästa vecka... Säg till om det är något du vill ha från USA.

Tänk på att allt du gör med hundar kommer ta dig långt en dag. Du är den duktigaste jag vet. Glöm inte det snuttan!

2008-08-25 @ 10:13:24
URL: http://www.alexandrassnofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0