Överreagerar

Hm, nu känns det som om Dixie inte längre är rädd.
De senaste dagarna sen jag skrev sist så har hon vänt helt. Nu hälsar hon på dem som kommer och skäller inte.

Nu är jag mer än förrvirrad???????

Jag kanske bara ska glömma allt och sluta grubbla på det här. För nu är det som det var förr.

Jag tror jag släpper det som jag tror/trodde var ett problem. Nu vet jag ingenting längre.

Skit samma.
I övermorgon ska jag och Dixie åka på freestyleläger utanför Uppsala.
Det ska bli jätte roligt. Jag har höga förväntningar!!!

Med vår träning känns det också som allt är en enda röra. Just nu gör vi lite av allt, men det känns inte som vi har inget av något.
Kanske för många bollar i luften?
Jag vill att hon ska vara duktig i alla de grenar vi håller på med. Men det blir ingen ordning eftersom jag vill träna allt på en gång och vill se resultat på en gång.
Det är lättare om jag hade koncentrerat mig på en sak per dag, men det gör jag ju såklart inte.

Det får verkligen bli skärpning med träningsplaneringen. Jag är duktig på att skriva planeringar, men usel på att hålla mig till dem.
Vi har snart gått klart tävlingslydnadskursen och tyvärr så tyckte jag att det var väldigt roligt. Innan har jag tyckt att det verkar så stelt och trist, men det tycker jag inte nu. Och då blev det ännu en sak att få med i planeringen.
(Jag skulle till och med tycka att det var roligt om man någon gång kunde starta i klass I i lydnad.) haha trodde jag aldrig att jag skulle vilja =)

Nu blev jag förrvirrad igen.
Hur ska det gå till? Vad ska jag satsa på först?

Över alla annat som vi håller på med så hade jag just precis snart tänkt att lära Dixie kantarellsök. Men det känns som om att det blir bättre ordning när jag väl börjar träna det. Det går inte att blanda in ett fotgående eller en snurr lika lätt som när jag tränar annars.


Nä, jag måste nog gå och fundera lite. Ikväll har vi familjekväll med lite roliga aktiviteter för alla. Undrar hur många som kommer?


Hejdå


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja visst blir det snurrigt ibland när man vill så mycket, känner igen mig :-)

2008-08-11 @ 12:06:01
Postat av: Alexandra

Hej vännen!

Vad du har varit flitig här! Hoppas att allt e bra med dig. Vi åker ju snart. Vi har hittat ett bra ställe för Nala precis utanför Landskrona. Känns jätteskönt vill jag lova. Vi måste ses snart. Saknar dig ju. Vill gå en kurs hos er till hösten. Om det funkar det vill säga... Måndagar kl.19 kan jag alltid. Vill helst gå lydnad till att börja med. Kramz!

2008-08-12 @ 07:49:40
URL: http://www.alexandrassnofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0