Tävling

Jag har nästa bestämt mig för att snart starta i freestyle klass I.

Inte för att det kommer gå bra, utan bara för att jag ska våga. För jag har en känsla av att det aldrig blir av annars. Jag kommer alltid att finputsa moment. Och att leva upp till mina krav kommer aldrig gå. Det kommer inte blir ett elitprogram som jag vill, och därför är det lika bra att bara köra på och se vad som händer. Det kan ju inte gå mer än helt fel.

Får se om jag hittar någon liten tävling till våren. Jag vill helst att det ska vara inomhus till at börja med.

I och med att jag nu skriver detta så kan jag ju inte banga sen =)

Jag har nästan skrivit ner ett helt program idag. Jag har låt, jag har kostym och jag har rörelserna. Nu ska man bara få allt att stämma.



Ikväll har jag haft rallylydnadskurs. Dem e duktiga, synd bara att de inte tror det själva. Där är några Dixie-fall och några Selma-fall.
Dixie-fall = Vilda, galna, gillar att nosa, kort koncentration, unga tonåringar helt enkelt! Men jobbar bra i mellan åt.
Selma-fall = Inte så mycket action, tar allt i sin egen takt. Gillar sitta under sin korkek och lukta på blommorna. Gör ibland som man vill, men alltid med en liten efter-suck.

Imorgon är det valpkurs!

Nu ska jag gå och borsta lite tovor på svart-lurvis =)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart det kommer gå bra med Stjärnan hälsra Prinsen :-) Vi kan inte tor något annat efter vad vi sett.

2008-08-31 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0