Sjuk igen

Ja, det är trist, men sant.
Förstår inte hur jag kan åka på allt så här tätt. Men Ipren hjälper mig att vara uppe.

Idag har det varit tävlingslydnadskurs.
Jag är inte riktigt nöjd med Dixies insats. Nu för tiden är det bara lukta i gräset som gäller.
Och jag hade SEX belöningssorter med idag. Pepparsalami, gurka, morot, pizzabitar, frolic och leksak.
Men lukta i gräset var oslagbart.
Nä, okej, så dåligt gick det inte. Sen kanske hon märkte att jag var sjuk och trött och seg, så hon roade sig själv.
Imorgon kommer hon bli lycklig då det är spår, bara lukta =)

Lilla Selma var betydligt mer koncentrerad, roligt att se. Det är minsann inte varje dag.

Imorgon är det barbetträff också. Så roligt! Det är sån stor skillnad mellan olika rasklubbar.
I bichon frisé ringen hälsar man ju knappt på varandra, men i barbetklubben vet alla vem alla är och
det är en så trevlig stämning. Jag är jätte nöjd, det är ju verkligen så det ska vara.
Det är bra att ha en lite ovanlig ras på det sättet.

Nu måste jag nog ändå vila mig lite. Känns lite tungt i huvudet.




*se inte problemen, se möjligheterna*

Kommentarer
Postat av: Pernilla

På det jag såg tyckte jag det såg hur bra ut som helst :-)))!

2008-05-24 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0