Barbetträff

Igår var det ett fruktansvärt regnväder och mitt i regnet hade vi barbetträff.
Vi var 7 barbeter och några andra hundar som sprang på stranden tillsammans. Jag tror nästan alla badade i havet också.
Dixie var den som blev jagad som vanligt. Hon hade en beundrare som följde varje steg hon tog. Han brydde sig inte om någon annan, det var bara Dixie som gällde =)
Trots vädret så var det väldigt trevligt, och hundarna hade kul.

På söndag är det utställning i Växjö. Jag ska bo hos Ida franky =)
Jag är ganska så nervös, det är bara snygga barbeter som ska ställa upp. Så det blir hårt. Jag tror tyvärr inte att vi kommer ligga så bra till, men man kan alltid hoppas.
Hon är ju super fin min Dix.

Imorgon är det veterinären med Selma igen. Hon är skendräktig också och går runt och piper och är orolig.
Selma är så rolig. När Tilda spelar munspel så ylar Selma i takt. Ser mycket roligt ut.

Just nu känner jag inte så mycket för hundträning. Känns lite som om vi står still igen och då brukar det bästa vara att ta en paus.
Det har inte tränats något sedan i lördes och då tränades det ju rejält.
Men imorgon blir det!
Jag ska verkligen på riktigt ta tag i det jag alltid ska ta tag i. Mina träningsplaner.

Det börjar en ny kurs på torsdag och nästa onsdag börjar freestylen. KUL!


hejdå

Kommentarer
Postat av: Alexandra

lycka till med planen! hihi....

2008-10-28 @ 07:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0