Min lilla vita tuss

Selma fick idag ett krampanfall igen. Såhär tätt brukar de inte komma. Det är tre anfall nu på några 2 veckor.
Jag satt vid mitt jobb, när jag hörde flämtande och där ligger Selma på rygg med alla benen i kramp. Hennes hjärta slår så fort så att jag tror det ska hoppa ur bröstet på henne.
Det är så fruktansvärt att se henne så. Man är så hjälplös. Hon ligger vid mig nu och har fortfarande inte rest sig upp. Det tar så mycket på hennes kropp. Hon blir stelar för varje anfall hon får. Och jag masserar henne ofta, men det räcker tyvärr inte.
Hon upplevs som mycket "äldre" än vad hon egentligen är. Hon är så trött. En bichon ska inte vara trött, den ska vara pigg upp till 15 års ålder.
Men det är verkligen från dag till dag. Vissa dagar är hon glad och pigg och gör sina konster. Medan andra orkar hon ingenting.

Jag hoppas verkligen hon slipper fler täta anfall. Jag blir så orolig och ledsen.

 
Min lilla älskade hund

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackars Selma.. Varför får hon dessa anfall? Låter absolut inte bra med så många på så kort tid! Tänker på er! Kramiz

2009-04-08 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0