Sista dagen på Arken Zoo idag

Ja, idag är det sista dagen med uppvisningar på Arken Zoo. Så ni som inte sett, får dit och titta =)
Selma fick vara hemma hos husse igår. Bättre för henne. Dixie var med och visade rallylydnad. Hon var mycket duktig igen. En riktig liten stjärna.

När vi kom hem igår gick vi upp till parken med hundarna och grillade för första gången med alla andra människor.
Väldigt trevligt.
Sen var vi trötta på kvällen.

Och nu sitter jag här och väntar på atta alla andra ska vakna. Inte ens hundarna vill gå upp och leka med mig.
De älskar sovmorgon.
Jag kan inte sova länge just nu pga förkylningen. När man vaknar av rinnande ögon och näsa och rethosta finns det inget annat alternativ än att gå upp och drick varmt.

Inte lika fint väder idag vad jag kan se.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för några trevliga dagar!

Du kanske ska lägga till Rallylydnad i din plan? Då det verkar passa Stjärnan! Ha en god söndagskväll! Det är du värd :-)

2009-04-05 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0