Vilken helg!

Det har varit händelsernas helg kan man säga.
I fredags var jag på möhippa med Sannes syster Linda. Vi började med relaxavdelning, sen åkte vi hem och beställde mat och avslutade med utgång på ett ställe som egntligen inte var för vår målgrupp =) haha
Men det var kul ändå. Tyvärr skulle jag upp TIDIGT nästa morgon så jag kunde inte stanna hela kvällen ut.

På lördagen begav jag och Britt oss av till Emmaboda för en heldags föreläsning med etologen Lars Fält.
Vi fick mycket bekräftelse på att vi gör rätt. Det var inte så mycket nyheter, men han använde andra formuleringar som kan vara bra.

Efter det var jag fruktansvärt trött. Åkte hem till Svalöv för lite sömn och sedan var det arbete på söndagen. De ska ju flytta och det är hur mycket som helst att göra på det gamla huset.
Det var även bjudning mitt i allt. Vädret var ju underbart så vi satt ute och åt en mycket god lunch.

Kl 17.00 var det dags att bege sig då jag skulle på mitt första barbetmöte. Vi var några som samlades hon Joachim och Gunnel i Lerberget och resten var uppkopplade via telefon från hela landet.
Jag blev invald som suppleant i styrelsen.
Efter mötet så fick vi underbart god grillad mat som Svinhufuds bjöd på. Det var väldigt trevligt (som vanligt).

Idag är det jobb som gäller och en kursavslutning ikväll.

Selma mår förresten bättre. Hon är mer eller mindre som vanligt nu.
Men jag är mycket orolig för skendräktigheten. Håller alla tummarna för att det inte ska bära med sig något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0