Mycket att se framemot

Livet ser väldigt ljust ut just nu. Jag tycker bara det är roliga saker att se framemot.

Först kommer Lucia då jag ska äta mängder med lussebullar som är något av det godaste jag vet.

Sen kommer jul som alltid är en mycket trevlig högtid och i min familj har vi extra lång jul som varar nästan till nyår som också är något att se framemot. Vi kommer fira nya året i Norrköping.

Sedan kommer den 13:e januari då jag och Daniel åker på en efterlängtad semester till Gran Canaria en vecka och komer hem den 20:e.

Och sedan den 31:e januari åker jag med flyg till Schweiz för att hämta Juicy Lucy vom Zulimo som min lilla valp kommer heta i stamtavlan

Och efter det så känns det som det blir vår igen och det är ju alltid trevligt!

och lite längre fram mot maj/juni ska vi bila ner till södra Frankrike och förhoppningsvis få till en parning på Dixie.

Det känns som om 2010 kommer bli ett mycket spännande år.


Dixie fick lite träning igår med leksaksbelöning. position, fotgående och läggande gick mycket bra även om hon nästan var lite överladdad. Åh vad hon ville träna!! Hon ansträngde sig så att det blev lite för bra, alltså fusk. La sig innan kommando och gick med för mycket motivation i fotgåendet så hon kom för långt fram. Men det var en härlig attityd och så roligt att se sån glädje hos henne. Livet har ju inte varit alltför roligt nu när hon varit lite sjuk.
Men snart är vi på banan igen och det längtar vi båda efter.

Nu har Daniel lagat någon Thaimat, så jag får väl gå och äta den.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja det låter som om att det kommer att bli ett toppenår! Lussebullarna, det hade jag helt glömt att du tycker så mycket om :-)

2009-12-04 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0