NU är julen över

Har precis kommit hem efter tre härliga dagars julfirande med underbara släkten. Jag klarade mig inte undan förkylningen och tyvärr var det en mycket aggressiv form med både svullna ögon och rinnande näsa.
Men det blev i alla fall en jul med alla traditioner som vanligt och sedan två dagars vila, då man umgås och spelar mängder med spel. Det har blivit många parti schack som jag för det mesta vinner.
I julklapp blev det mycket DVD filmer, smycken, presentkort, hundböcker och pengar som man aldrig kan få för mycket av.

Selma och dixie har skött sig EXEMPLARISKT! Är mycket stolt över mina hundar. Det märks att Dixie blivit ett år äldre. Förra året ville hon gärna jaga alla barnen som sprang och ta saker i julgranen och var överlag mer vild.
Nu var även lilla bichonen Blanca med och ändå var de tre helt coola och lugna. Det är många barn i släkten och då kommer givetvis tomten. Men ingen hund brydde sig om denna främling (För det var faktiskt granngubben som var under masken)
Guldstjärna till dem alla!

När man varit inne i julkoman så vet man varken vilken dag, datum eller vad klockan är.
Nu får man försöka återgå till det normala livet igen.
Bara imorgon ska jag vila också.

Valparna hos Renate har hunnit bli 4 veckor idag och hon har skickat mig nya bilder här om dagen:


Den största tiken väger snart 2 kg. Väldigt fin tjej!


Här äter de sin första måltid! Det uppskattades mycket  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0