Sååå nervös

Ja, det kryper i kroppen av nervositet idag. Idag, ikväll är det det teoretiska provet. Det hade varit så skönt att klara det.
Jag vet att jag kan det mesta så det faller bara ifall jag inte förstår frågorna.

Igår satt hela kedjan också och jag fick det på film. Hoppas hoppas att det går på söndag också. Men sen att man ska kunna kedjan i vilken ordning som helst vet jag inte om det fungerar, men det är bara hoppas på det bästa.
Går det inte så går det inte. Världen går inte under för det.

Det har varit en lugn morgon. Jag och Dixie har myst i soffan och jag har masserat hennes tassar. Så fort jag slutade så petade hon på mig så att jag skulle fortsätta.

Det är ett hemskt väder ute. Ingen av oss vill gå ut idag, men det är bara att bylsa på sig alla vinterplagg. Det är ju inte så farligt när man väl är ute.

Nu ska jag läsa igenom det sista inför ikväll.

Hejdå, om ni inte hör från mig mer så har jag gått och dött. Nej just det, världen gick ju inte under =)

Kommentarer
Postat av: Britt

Grattis Maja du klarade teoriprovet så nu väntar vi på det praktiska men där är inga problem

kram Britt

2009-02-07 @ 12:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0