Nu börjar jag bli nervös

Snart är det dags för klickerexamen. Och det är nervöst. Känner att jag inte riktigt hunnit med som jag skulle. Men det måste bli ändring nu. Har skrivit ner kedjan, ska testa den idag. Sen måste jag läsa på det teoretiska.

Det känns lite bättre idag med sjukdomen. Men jag tar det väldigt lungt.
Känns som om det blir en mycket trist och grå dag idag. Vill helst inte gå upp. Kommer bli gråa promenader med hund. Det är knappt jag vågar mig ut med henne som hon ser ut. Haha.
Nä, nu kan pälsen gärna få växa upp igen fort.

Jag har inte tid för sjukdom. Jag måste jobba. Januari blir ingen bra lönemånad. Det har varit så mycket annat.

Jag vill träna hund nu. Det värsta är att jag vill alltid träna allt på en gång. Men det går inte. Idag om jag orkar ska det tränas på en freestylekombination, och på rätt sitt och ligg och även fotvändningar


Får se hur det blir. Måste dricka lite thé nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0