Tre tider

Idag har jag bokat tre tider till sånt som kostar mest pengar i mitt liv. Bilen, hund 1 och hund 2.

Bilen: Fläkten och Ac slutade fungera igår. Helt död, kommer ingen luft. Fruktansvärt plågsamt att åka rundor i en sån bil. För mig och inte minst för hundarna. Ner vevade rutor ger inte samma funktion. En veckas plågsam färd har jag att vänta innan jag får tid. Mycket svårt att få tid nu när det är semestrar. Och så har vi hittat ett litet oljelekage. Har man möjlighet så skaffa aldrig bil!

Hund 1 Selma: Skrapa tandsten. 4 veckors väntetid.

Hund 2 Dixie: påbörja rabiesvaccination 4 veckors väntetid.

Får inte mycket gjort idag. Lunch, jobb och agility står på schemat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0