Idé torka

Jag har lite brist på träningsinspiration just nu. Vi behöver nytt.
Det går inte alltid att tjata de gamla momenten. Men vad ska vi göra då? Läste i min trick bok och fick några bra förslag. Jag måste köpa en rockring. Det var obegränsat med trick man kan göra med en sådan.

Igår fick jag träffa valparna på valpkursen för första gången. Så ljuvligt söta som bara valpar kan vara.

Fick också reda på att jag tydligen var anmäld till lydnadstävling imorgon på annan ort. Oooops.
Det kommer ju inte att gå, men varför inte prova?

Det  måste sista-minuten-tränas idag. Inkallningen just nu är bedrövlig. Det är bara farten som fungerar. Men hon får för hög fart så att hon inte hinner bromsa vid mig utan vänder 10 meter bakom mig. Hm. Ska se om det går att rätta till idag.

Måste nog genast gå ut och träna. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0