Slappa dagar

Det är så varmt ute. Svårt att sova i värmen. Men man ska som sagt inte klaga.
Det är härligt med sommar.
Jag har ägnat mig åt att göra Selma riktigt sommarfin. Jag har badat och borstat henne och gett henne massage.
Dixie fick också en halvkroppsmassage imorse.
Hon har verkligen börjat gilla det. Förrut har hon inte riktigt stått ut mer än 5 minuter. Hon blir för varm.
Jag har faktiskt hittat lite spända områden på henne som vi ska ta itu med. Och hon har varit som en igel på mig hela dagen.

Imorse såg vi att Selma hade ett blodigt sår på huvudet. Jag kan absolut inte förstå vad som hänt. Jag badade henne igår kväll och då fanns där inget och hon kan inte ha hittat på så mycket annat och det sitter mitt på huvudet så är tveksam till att det skulle vara som hon kliat sig.
Det var den vita pälsen.

Har tränat lite också. Selma har tränat sina konster. Hon kan många fler konster än Dixie och hon är bättre på lydnaden också. Hur nu det är möjligt då vi aldrig tränat lydnad.
Dixie har tränat sin platta och backa. Gick bra

Hade tänkt träna våra problem ikväll- fotgående och inkallningen.
Men jag väntar tills det blivit lite svalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0