Önskar mig

Idag har vi varit på jobbet. Mina sötisar skötte sig mycket bra. De är så duktiga på att vara med.
Sedan blev det lite hastigt och lustigt iväg för att kolla på en lägenhetsvisning. Vi vill ju he lite större =)
Men det var inget att ha. Mycket sliten lägenhet. Vi är ganska bortskämda med vår som är i toppskick!

Tråkigt, för jag hade hoppats på den.

Ikväll är det freestylekurserna. Dixie får inte följa med på onsdagar. Hon kan gott vara hemma ibland och just nu har jag ingen nytta av att ha med henne.
Men vi har tränat freestyle här hemma.

Vänd går framåt. Hon gjorde några riktigt fina vändningar med raka backande =D
Sedan tränade vi även pang och kombinationen backa+pang. Mycket tjusigt.

Jag önska verkligen att jag hade en kamera, hade varit så roligt att ta bilder och filmer på henne.
Daniels kamera är inte bra nog. Kortet måste ju tas samtidigt som man trycker ned knappen vilket den inte gör. Det går säkert minst två sekunder från att man tryckt ner knappen tills att kortet tas. Värdelöst!
Hur kan man göra sådana kameror på 2000-talet?
Så svårt borde det inte vara att utrusta alla kameror med den funktionen. Bara fina systemkameror som kan det och jag vill ju ha en nätt liten kamera som är lätt att ta med.

Ge mig en sån nu!

Det närmar sig en helg full av barbeter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0