Tisdag.

Igår startade jag en ny massagekurs. En liten grupp, men jag föredrar små grupper.
Selma var med igår med Tilda. Selma älskar ju massage så det passade bra. Tilda hade tidigare sagt att hon inte ville vara med på kursen, utan hon skulle sitta med sina läxor. Men hon satt med hela kursen och pratade om det hela vägen hem.
Mamma och pappa var på Ven med företaget igår, därför fick hon följa med.

Tilda fick träna lite med Dixie också. Och det gick lika bra som med mig. Kanske lite bättre... hm...=/

Jag tränade in ett nytt freestyle-trick igår. rörelsen "mitt". Det är som "mellan" fast på andra hållet =)
Jag har ändrat om i programmet så att vi någon gång kan bli klara. Jag har från början gjort det för svårt. Satt mål som tar för lång tid att uppnå. Nu har jag sänkt ribban och hoppas att det ska gå bättre.
Freestylen har blivit lite bortglömd nu ett tag. Det är inte lätt att fokusera på allt. Det är ju lydnad, agility, viltspår och sökträning också. Och veckan har bara 7 dagar.......

Men jag ska försöka klämma in lite mer freestyle. Jag saknar den. Och Dixie gillar att lära sig nytt. Hon är ganska trött på att nöta moment och finslipa. Inte hennes grej.
Därför passar det med lite nyinlärning också.

Ikväll ska vi träna. det blir fokus på fotgåendet blandat med lite annat som jag snart ska tänka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0