Adress

Ibland tänker man inte så långt. Angående nya hemsidan så finns det ju en adress, bara att det inte är mitt domännamn, men den funkar ju att titta på ändå. Så det är alltså denna sida som gäller:

http://sites.google.com/site/majtippanskennel/

Annars går jag här och oroar mig för vaccinationen. Hörde nyss på nyheterna att en 14-åring som inte tillhörde någon riskgrupp ligger i respirator av svininfleunsan. Så det är nog bara att bita ihop och ta den där sprutan och konsekvenserna av det. Jag kommer säkert bli sjuk som biverkning, men jag hoppas jag ska klara kvällens kurser och bli sjuk inatt och förhoppningsvis bli frisk igen till morgondagens kurser.

Har tränat lite också. Såklart på platsliggningen. Britt har gett mig några tips som jag ska följa som lät så självklart när man hör det utifrån.
Det är så lätt att bli hemmablind när det gäller sin egen hund.
Daniel kom hem från Norrköping igår och han hade också tänkt ut en lösning på vår platsliggning och det var typ samma tips jag fick från Britt.
Det förvånar mig att Daniel som egentligen inte kan något om hundar ändå har ett mycket logiskt tänkande när det gäller hundinlärning, delvis har jag lärt honom och delvis tänker han ut lösningar själv. Så det är bara att tacka att någon drar ut mig från min återvändsgränd =)

Nu ska jag fortsätta jobba







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0