Har ingen vettig rubrik

Igår var jag, mamma och Tilda i Malmö för att titta på Idol live. Det bland annat fick jag i födelsedagspresent. Det började med 2-rätters middag för att senare inta platserna i Malmö Arena.
Det var väldigt kul att se hur det går till på riktigt. Det var ungefär 12000 personer i publiken och vi hade bra platser.
Mycket kameror överallt och ni som undrar vad som händer i reklampauserna så kan jag berätta att då uppträder de andra utslagna idolerna. Vi fick höra Reza, Rabih, Eddie och Erika sjunga också. Men den som gjorde kvällen igår var helt klart Erik. Helt otroligt bra!
Jag är supernöjd med kvällen, det var en riktig upplevelse!

Idag har det varit en lugn och fridfull dag. Nästan. Dixie är i dag 14 på löpet och helt förälskad i alla och speciellt Selma. Hon uppvaktar och försöker synas och vill inte låta Selma vara ifred. Precis såhär var Selma på Dixie för två veckor sedan när hon var i höglöp. Ojojoj, dessa tikar =)

Vi har även haft besökare idag som ville titta på Dixie. Mycket trevliga människor och mycket barbetprat blir det såklart. Det är så lätt att man bara babblar på om alla bra sidor, så vi försökte faktiskt att komma på några nackdelar också. Men det var inte lätt hur mycket jag och Daniel än tänkte efter. Detta är ju den perfekta rasen för oss och när man har hittat rätt så har man.

Ikväll ska vi gå på bio med våra kompisar. Vi ska se 2012. Det blev den sena visningen så jag hoppas jag inte somnar. Men om jag somnar så var nog inte filmen tillräckligt intressant.

Imorgon eller måndag ska vi börja bland i lite vanligt foder i Dixies dietmat. Hoppas det går bra. Jag är lite nervös, för jag är så rädd att hon ska bli dålig igen.
Jag längtar så mycket tills vi kan börja träna igen. Men vi ska inte skynda. Även om jag inget hellre vill.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0