Ska man eller inte?

Nu har det kommit ett brev med en tid för vaccination mot svininfleunsan. Ska man eller inte?
Men jag tror jag ska vaccinera mig. Även om jag är mycket rädd för srutor, men jag har absolut inte tid eller lust med någon långvarig svininfleunsa som man kanske dör av.
Det är många som blir dåliga av vaccinet någon dag efter och det har jag inte heller lust med. Men det får man väl stå ut med.

Har tränat idag och tyvärr gick det bra. Nu blev jag ännu mer osäker.. Var inställd på att vi inte skulle tävla.
Usch jag vet inte hur vi ska göra. Hade gärna velat vara med, MEN.....
Platsliggningen har fungerat bra, men det är en stor skillnad om jag står 10 meter bort eller 20 meter bort. Står jag 20 meter bort klarar hon inte ligga med huvudet nere, men hon har inte rest sig. Idag fick vi lite bonus-störning. En främmande hund gick förbi och sedan bad jag Daniel springa framför och leka med Dolly.
Hon låg kvar.
Och med lite mer träning kommer det funka perfekt som jag vill ha det.

Jag tror inte jag kan bestämma mig förrän samma dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0