En dag med änglavakt

Har nyligen kommit hem från kvällens kurs. Usch vad det är mörkt, kallt, regnigt och blåsigt.
Jag fick innan en rejäl vattenplaning som inte var under kontroll.
När jag skulle köra på motorväg från en avfart med mycket snäv kurva bara gled bilen rakt ut och korsade ena körfältet innan jag fick stopp på bilen.
Gissa om hjärtat slår i sådana situationer. Och liten änglavakt kan man säga att jag hade för det kom inga bilar och hade det gjort det så hade jag nog inte suttit här.

Imorgon är det hårt jobb som gäller. Jag ligger efter sedan sjukdomen och det börjar bli bråttom.
Men jag måste få till något lydnadspass på morgonen.
Tänkte träna ställande under gång, stadga i sitt kvar och inkallning.

Nu är det väl snart läggdags. Dixie sover redan djupt på sin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0