Löp på gång

Det verkar som om Dixie är på väg att löpa. Hon slickar sig mycket och dutt-kissar.
Och det var såklart typiskt.... Jag hade faktiskt anmält oss till officiell lydnadstävling, men det kommer inte gå om
det ska löpas nu. Det är en stor nackdel med att ha tik. Eller en stor nackdel med lydnadsreglerna? =)
Beror på hur man ser det.
Men jag undrar hur de kollar det? Ett löp är ju cirka tre veckor. Men om det har gått tre veckor och en dag?
Det kan ju vara lite svårt att veta när exakt det börjar och när exakt det slutar...

Jaja, det är väl bara att boka av.... Så slipper jag ju den nervositeten =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha ha ha nu har du en bra ursäkt, eller hur? :-)

Apropå planer, du kan väl lägga upp en för mig o lusepudeln?

2009-09-15 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0