Mitt i allt

Igår kom jag på att Dixie skulle till veterinären idag på morgonen.
Det var dags för andra rabies vaccinationen och det gick inte att ändra den tiden då den måste tas 4 veckor efter och detta var i sista stund redan.
Försökte verkligen få någon som kunde följa med, men ingen kunde.

Så det vara bara att köra själv. Och fy vad glad jag är att jag klarade både dit och hem för det var minsann ingen rolig resa.
Nu hemma är jag alldeles snurrig och golvet gungar. Allt gungar fast jag ligger ner.
Men det var himla bra att få det gjort. Dixie försökte gömma sig bakom mig först och lådsas som hon inte fanns. Men vi hittade henne och då står hon hur fint som helst. Jag märkte inte ens denna gång att hon fick någon spruta, det går så himla fort. Och det är nog tur att jag inte märker det för det är jag som är den sprut-rädda =)
Nu är det bara att vänra 120 dagar och hoppas att det bildats några antikroppar.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0