Onsdag och ledig?

Tack för alla era grattisar!
Och ja.... Såhär är min plan med fotgåendet:

1. Träna en massa frivilliga utgångslägen + byta kommandoord, då jag misstänker att ordet blivit förgiftat av min nervositet.

2. Tänka ut de absolut bästa, bästa BÄSTA belöningarna. Ladda mängder med leksaker och goda avståndsbelöningar. Kommer använda min manners minder som hjälp.

3. Sedan hade jag tänkt lära in mig själv som en belöning. Alltså att vi jagas, brottas m.m
Jag tänker lära in att när jag är allvarlig och fokuserad (som jag ofta är i fotgåendet) så ska Dixie ha en positiv förväntan, alltså att jag rätt som det är kan slå om och bli världens roligaste matte, men hon ska aldrig veta när.

Och efter dessa steg så tänker jag börja träna med raksträckor och sedan efterhand lägga till en sväng.

Och om inte detta funkar så hittar jag nog på en ny plan.

Det har inte varit kurs ikväll för ovanlighetensskull. Men det tar vi igen på lördag då jag och Britt åker på rallylydnadskoferens. hehe, det ska verkligen bli intressant!

Ikväll ska jag nog bara titta på film och lägga mig tidigt. Dvs NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0