Magen

Det visade sig att Daniel slängt min laddare till min kamera i flytten, så jag har ingen kamera just nu. Men jag har lånat hans så idag blir det några bilder på magen.

Jag har badat Dixie idag, så hon är ren och fin när valparna kommer.
Mindre än två veckor kvar. 
Hon är himla go och kelig och vill helst bli kelad med hela tiden. I natt väckte hon mig en gång bara för hon ville ha kel. Klart man ställer upp =). Hon är vrålhungrig på allt just nu och det är full aktivitet i magen. Kraftiga sparkar kan man känna varje gång man lägger handen på magen. Jag är så nyfiken på vilka som bor därinne!
Imorgon ska vi vaccinera sista sprutan mot herpes. För övrigt får man inte transportera Dixie någonstans enligt jordbruksverkets regler, så vi håller oss hemma.

Jag har haft lite tid att fixa till min hemsida nu när jag varit själv. Har länge tänkt ändra, men det har inte blivit av.
Lucy har fått lite träning. Det gick inte så bra. Skulla träna lite utställningsträning, men hon har ju lärt sig fotposition nu, så det gör hon hela tiden. Hm... Får ändra planeringen lite. Det är ganska många veckor kvar innan Sofiero, så vi ska nog hinna träna lite stå. Springa fint kan hon jätte bra.

På tal om utställning så gratulerar vi Axa som i helgen blivit BIR två dagar i rad i Norge och blivit Norsk champion och Norsk vinnare. Stort GRATTIS från oss! Grattis även till Ebba som tog ett Cert!


Här är hon


Och här är magen


En mycket gosig mage =)


Min lilla Lus


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Oj vilken gosig mage, undrar hur många som finns därinne. Spännande väntan.

Kram

2010-08-15 @ 18:03:22
URL: http://tilde-lovis.se
Postat av: Pernilla

Åh vilken go mage :o))) Mindre än två veckor kvar..Spännande!!!

Åh vilken fin Lus! Vilken dag ställer du henne?

Kramiz

2010-08-15 @ 20:25:46
Postat av: Gunmai o Liza

Helmysigt!

2010-08-15 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0