Fredag

Jag är så rastlös idag. Har svårt att koncentrera mig på det jag ska göra.
Plötsligt störde jag mig så fruktansvärt mycket på våra prydnadssaker som vi har i hyllor bland annat. Det såg så rörigt ut så jag blev tvungen att kasta ner allt i en låda.
Skulle väldigt gärna fortsatt att kasta ut gamla grejer, men risken är att det inte skulle bli något kvar. Jag är i grunden väldigt intresserad av heminredning, men eftersom alla pengar läggs på hundar, så får aldrig hemmet något lyft. Men jag får väl börja spara vid sidan om, så kanske jag kan byta ut lite saker efterhand.
Jag får ibland slängattacker, då jag vill ha bort allt gammalt. När jag har slängt en massa så känns själen lättare.

Dixie och jag har lekt i snön och tränat lite både ute och inne.

Ikväll ska jag och Daniel gå på bio. Det blir "snabba cash" med min, för nuvarande, favoritskådespelare Joel Kinnaman.
Vid sidan om håller vi på att beta av Johan Falk filmerna där Kinnaman spelar Frank Wagner =)

Eftersom alla planer blev inställda i helgen, så vet jag inte riktigt vad som händer. Men imorgon behöver nog min bror och hans flickvän hjälp att flytta. De ska bli sambos för första gången.

Tack för ert stöd allihopa angående strulet med valphämtningen! Ni är så gulliga och det värmer i hjärtat!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Maja & Nelson

Joel Kinnaman är riktigt bra! Frälst i hans karaktär Frank Wagner i Johan Falk filmerna!



Hoppas det ordnar sig med valpen snart <3

2010-01-29 @ 18:03:37
URL: http://coociidog.se
Postat av: Birgitta

Hej igen!

Fattar precis hur du känner det,får också slängattacker ibland. Hur hemmet ser ut är inte så viktigt längre bara det är hundvänligt.

Bra att du tar dig för saker så går tiden fortare, och hux flux är det är dax att hämta den nya familjemedlemen.(vem blir det förresten??)

Kram från Birgitta

2010-01-29 @ 19:43:20
URL: http://tilde-lovis.se
Postat av: Maja Holmström

Det blir nog valpen med vitt =)

2010-01-30 @ 19:01:04
Postat av: Gunmai o Liza

Hej igen.

Med tanke på vädret så var det nog ödet som ingrep att det inte blev valphämtning i dag.(man kan ju trösta sej med det i alla fall).

Kramar från oss.

2010-01-31 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0