Shopping på nätet

Har denna morgon ägnat mig åt nätshopping. Och det var butiken klickerklok.se som jag slog på stort =)
Maria Hagström har kommit med ny bok som jag bara måste ha: "Från valp till stjärna". Ska bli mycket roligt att läsa den när den kommer. Sedan handlade jag två leksaker för en summa på 360 kr.
Ja, det är inte klokt att handla så dyra saker till sina hundar, men på kursen som jag går med Lucy fick vi låna en äkta fårskinnsbungee och hon blev helt tokig i denna!
Sånna bra belöningssaker kan man bara inte låta passera, därför blev jag nu tvungen att själv införskaffa mig två skinn-på-snöre-leksaker.





Igår var det kurs och deltagarna och deras hundar börjar bli duktiga nu. Mest imponerad är jag av lilla bichonblandningen Ludde som är en av de trevligaste småhundar jag träffat. Mycket samarbetsvillig och följsam. Där kan Selma slänga sig i väggen för orden samarbetsvillig och följsam vet hon inte vad det är =)

Senare idag åker vi till sommarstugan igen. Det är där man vill vara på sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0