Söndag

Haft en helg med många oväntade fakta och många beslut att fatta.
Förutom det har det varit grått väder och kallt. Jag undrar när värmen ska komma på riktigt så jag kan hänga undan vinterjackan.

Idag har det varit vardag. Har jobbat inför en deadline som jag har tills imorgon, men nu är jag färdig och det känns skönt.
Har även tränat lite hund. Dixie fick träna rallylydnad och lite vanlig lydnad som gick bra. Med Lucy har jag nu börjat förstärka fotgående och det är hon en stjärna på.... När hon vill =)
Måste hinna springa några varv med Lucy också innan torsdag då det är dags för utställning igen.

Sen på söndag är det rallytävling igen och ännu en väntar några helgen fram.

Lucy har fått alla sina tänder nu och det slutliga bettet ser utmärkt ut! Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0