Sunnie

Idag har Gunilla och Erling från Mullsjö varit här och valt sin tik.
Det blev den röda lilla minstingen som de föll för och jag tror hon kommer passa mycket bra.
Det blir mer familjpresentation när valparna är 8 veckor.


Gunilla med Sunnie solstråle =)

Lilla röda kommer att kallas för Sunnie hos sin nya familj, så det ska jag också börja kalla henne för.

Och då vet jag att Blå tik kommer flytta till Norge, Gul tik kommer flytta till Malmö och Rosa tik kommer flytta till Skellefteå.
Jag tror verkligen att rätt valp kommer till rätt hem och det känns mycket viktigt att det blir så.
Bara drygt 2 veckor kvar. Både spännande och vemodigt såklart.

I veckan blir det utflyker med valparna. De börjar bli tuffa på hemmaplan nu, så det är dags för dem att vidga sina vyer.
På torsdag kommer Daniel hem från Spanien några dagar, så han får väl en mindre chock av alla små hulliganer som bor här =)

Jag har planerat för lite utställningar i november.
Har anmält Dixie till Herning I Danmark 6-7/11 och sedan har jag anmält till Norge den 28/11 där både Dixie och Lucy ska vara med. Självklart hoppas jag på lite nya titlar för Dixie, men det kan man aldrig veta.
Dixie känns i väldigt bra form redan nu, så jag tror hon kommer återhämta sig tills det är dags. Till Herning har det precis gått 75 dagar sedan valpning så det är precis på gränsen att vi får deltaga.

Nu ska jag ut i stormen med hundarna




Kommentarer
Postat av: Skellefteåborna

ÄNTLIGEN !

Så vet vi vilken som ska komma till oss,

kommer bli superbra =)

Längtar,längtar,längtar!!!



Ha de bra=)/

Kiki,Julia,Wilma,Ivan,Wiktor&Daniel

2010-10-03 @ 21:42:46
Postat av: Gunmai o Liza

Hade den rosa som favorit: Hoppas vi får träffa henne någon gång i framtiden. Hon är jättemysig. Lycka till med den lilla.

2010-10-04 @ 08:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0