Äntligen!

Länge har jag väntat på att få plats på en MH-beskrivning med Lucy.
För en månad sedan hade jag ett missat samtal från Bjuvs BK, men när jag ringde upp var platsen redan tillsatt.

Ikväll ringde dem igen och sa att det finns en ledig plats på söndag.

Just då har jag ett inbokat besök av en dansk familj som är blivande valpköpare till vår kommande kull, men jag blev tvungen att tacka ja till min plats nu när vi äntligen fick plats.
Hoppas vi kan ta besöket en annan tid eller dag. Lite dåligt samvete fick jag nu!

Och så blev jag nervös också. Men tiden är perfekt! Jag vill att mina hundar ska vara under 2 år när MH görs.

Jag vet i och för sig redan att Lucy är en super bra hund mentalt, men jag vill ändå göra det. Det är så spännande att se hur de reagerar när de ställs inför konstiga situationer.

Så på söndag gäller det!

Fick deltagarlistan nyss. 6 Rottweilers, 1 Airedaleterrier och 1 Barbet =) Haha! Lucy är den yngsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0