Dag 2

Vi nådde inte upp till ribban vi satte igår, utan fick nöja oss med 98 poäng på kvällens tävling med ny banan och ny domare.
Det är vårt tidigare rekord, så självklart är jag supernöjd med det! tror det blev en fjärde placering.

Det gick jätte bra, men var rättvist bedömt, så de två avdragspoängen skulle vi ha. Det blev ett litet missförstånd vid en skylt, men vad spelar det för roll?
Det är superpoäng och vi klarade av att prestera igen.

Imorgon är det sista dagen och då hoppas jag vi ska ta det sista. Jag kan ärligt säga att jag kommer bli mycket förvånad om vi inte skulle klara det. Men man vet aldrig. Dixie kanske tycker det räcker med två dagar och flippar ur? =)

100 poäng idag fick Emelie och Vincent som är en mellanpudel som hade vårt startnummer från gårdagen, nämligen nr 14. Verkar vara ett bra startnummer =) Det var riktigt snyggt! Grattis till er!



Kommentarer
Postat av: Marie Lidblad

Grattis igen! Vilka dagar för dej o Dixi!

Kram Gotland

2011-07-28 @ 18:38:40
URL: http://batterikullens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0