Husse är hemma

Igår kväll kom äntligen Daniel hem. Ett mycket kärt återseende och det var det fler som tyckte.
Dixie pussade och klängde på sin husse hela kvällen och om jag och Daniel pratade så gnällde hon och ville att Daniel skulle pyssla mer med henne =)


Pusskalas! Dixie ser ut som en jättehund på bilden, haha =)

Idag har jag badat tre hundar. Nu är de så fina och väldoftande.

Det är roligt att bada Selma för hon är ena stunden så ful så man har svårt att hålla sig för skratt och i nästa stund ljuvlig som en vaniljdröm.


Från världens fulaste......

....till världens finaste några timmar senare. Selma är otroligt fin för sin ålder, fyller 9 år om några veckor. Hon är kritvit och har inga missfärgningar som är mycket vanligt hos bichoner. Blanca t ex är röd runt mun och ögon och det går inte att få bort.

Idag har vi firat min mamma. Det har varit en fantastisk dag med bad på starnden, jordgubbstårta och grillning och det har varit så varmt och skönt så man kunnat sitta ute fram till nu. Svensk sommar när den är som bäst.


Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Haha, lilla blöta Selma.Men så fin när hon är torr.Det var likadant med Göstha, blöt och ful, torr och fin.

Marie

2011-07-04 @ 09:23:48
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Hanna

Hahahaha! Är det så hon ser ut när hon är blöt. Jag kände inte alls igen henne :p hahaha!

2011-07-04 @ 22:53:01
URL: http://www.avtankarblirord.bloggplatsen.ae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0