Bebisbesök

Gulligaste barnet jag någonsin träffat var här idag med sin moster Sanne. Hon heter Adele och är runt 9 månader gammal. Har aldrig träffat ett så lugnt och glatt barn förut. Och det var fler som ville gosa med Adele....




...Lucy till exempel ville vara nära henne hela tiden och gärna pussa henne så mycket som möjligt.
Dixie försökte också charma henne genom att ge Adele sin pipleksak. Men hon nappade inte riktigt på det.


Kel med liten fot dög gott


"kela med mig!"


Stor lycka för kelgrisen och barnälskaren!


I vanliga fall brukar hundarna sova vid mina fötter, men idag hittade dem en bättre plats- Vid Adeles fötter!

Selma höll sig nära, men på lagom avstånd. Hon vet vad små snabba barnhänder kan åstadkomma för smärta när
de kniper tag i pälsen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Maja!!

Hoppas allt e bra med er. Vilka fina bilder men framför allt vilka fina kommentarer om min dotter, tack så mycket, det blev lite fuktigt i ögonen:). Så fina hundar du har, riktiga gosingar. Sköt om dig och ha det så bra!! Kramizar Linda

2011-05-05 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0