Fredagen 13:e

Otursdagen idag och än så länge är det bara jag som drabbats.
Imorse vaknade jag med otroligt ont i magen, sen övergick det till illamående, yrsel, svettningar, drarrningar och domningar i armar och ben och slutade efter ca 2 timmar med frossa innan jag till slut kunde somna om.
Jag trodde helt klart att jag skulle dö på fläcken för det var oerhört obehagligt.
Men när jag vaknade några timmar senare så kände jag ingenting. Bara lite svag och tagen av allt.

Sedan dess har det i alla fall varit lungt och jag hoppas det fortsätter så.

Sen har Lucy fått ett lite businfall och jag får äta upp alla goda ord jag skrev om henne häromdagen.
Hon har levt rövare under en hel natt på nedervåningen verkar det som.
Igår när vi vaknade upp till en ny dag möttes vi av en sönderbiten sko (min) och en sönderbiten skosula (inte min), en hel rulle med bajspåsar var utdragna och sönderbitna, en kartong var strimlad i pyttesmå flisor över hela nedervåningen och så hade hon bajsat på dörrmattan.

Ja, vad ska man säga... Hon får sina infall av bus. Guldstjärnan tar jag tillbaka så får vi se när hon förtjänar den nästa gång.
Jag hoppas imorgon för då ska vi ha uppvisning med Bialitt Hundcenter utanför Citygross i Hyllinge mellan 11.00-15.00
Det kommer bland annat visas agility, tävlingslydnad, rallylydnad och freestyle. Vi hoppas på bra väder även om prognosen inte ser så lovande ut.



Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Haha,ursäkta men jag blev så full i skratt när jag läste om Lucy.Det kommer alltid bakslag på bus,man tror att dom har slutat och sen lever dom rövare.Peppar peppar så har Agnes hållt sej lugn ganska länge men jag bara går och väntar tills nästa gång.Undra vad som rör sej i huvudet på dom när dom håller på så där.

Kram marie

2011-05-14 @ 08:13:10
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0