Så nöjd idag

Jag är så himla nöjd med Lucy idag! Hon var så himla duktig på agilityn.
Det var så roligt att köra med henne. Vi sprang tre olika banor, nybörjarbana och öppen klass bana och det fixade hon utan större problem. Det finns fortfarande en del att jobba på, men med lite mer träning så kommer hon bli grymt duktig. Hon är mycket snabb och hoppar högt och hon gör både snabba vänster- och högerslalom. Kontaktfältet har hon mycket bra grund till och det vet jag precis hur vi ska träna så hon kan klara det i hög fart =)

Ja, det känns helt enkelt väldigt bra efter kvällens pass! Vilken hund jag har! =)


OBS! Blogg.se har haft lite driftstörningar så mitt tidigare inlägg var skrivit igår, fast det lades upp idag.
Hoppas att detta inlägg kan läggas upp direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0