Vattenapportering = det bästa som finns!?

Ja, det finns nog inget bättre i livet när en vattenapportör får vattenapportera!
Det är det bästa mina hundar vet så däröfr har vi ägnat morgonen på stranden och utövat deras favorit sysselsättning.


Lucy är beredd...


Första på ingång


Dixie


Det gäller att vara snabbast ut och om Dixie vill så är det hon som är snabbast för hon har lite längre ben, men ofta är hon snäll och låter Lucy få hämta också.
Dixie är ju också så pass duktig att hon kan ligga plats medan jag kastar till Lucy, så Lucy får många hämt.
Det ska Lucy också få lära sig i sommar.






Lycklig Lucy!




Och så måste man vila lite.....



... och då kan man ju alltid passa på att torka sig i sanden och jag kan bara meddela att båda hundarna just nu
ligger i min säng och sover djupt (Lucy ligger  på min kudde!!!!)
Jag gissar att det kommer bli lakanbyte här senare. 

Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Härliga bilder.Det är väl skönt att gå och lägga sej i sängen när det är fullt med sand.Det är som att ligga på 1.ans sandpapper.

Ha en bra dag.

Marie

2011-05-16 @ 07:54:13
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0