Hipp hipp hurra!



Idag säger vi Grattis till vår helt fantastiska Lucy som fyller 2 år! Hon är väldens snällaste goaste och mest underbara hund jag någonsin träffat! Tack för att just vi har fått äran att ha Lucy i vår familj och jag hoppas vi får ett långt lyckligt liv tillsammans! Grattis älskade Lucy!

I present har jag beställt ett Back on track täcke till henne, men det har inte kommit än och så ska hon få ha roligt på agilityn ikväll (som vanligt)

Någon julskyltning blev det inte igår eftersom räddningstjänsten ställde in pga av stormen. Vi hade istället en storm utan dess like.
Och som det såg ut i morse. Grejer och grenar som låg överallt. På kvällsrundan igår fick man gå med böjda ben för annars var det risk att man flög iväg. Lucy älskar när det blåser och blir alldeles vild så hon flög runt av glädje i kopplet många varv tills vi kom till det stora fältet där hon fick härja fritt. Dixie satt vid mina fötter och undrade om det inte var dags för lite träning. Men jag avböjde hennes erbjudande. Hon ska få ett pass ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0