Opublicerat material

Har rensat skit på min dator idag. Har raderat mängder med bilder bland annat.
Det roliga är ju att man måste gå igenom allt för att veta vad som ska rensas ut. Och när jag gjorde det idag hittade jag filmsnuttar från World Dog Show som jag inte har publicerat här vad jag kan minnas. Så idag bjuder jag på lite godbitar från den 8:e juli i Paris på mina prinsessor som skötte sig utmärkt.

Ett litet kort händelseförlopp som jag säkert aldrig kommer få uppleva igen! Men något jag aldrig kommer glömma!


Lucy väntar på sin tur



Det räckte till en 3:e placering i unghundsklassen och jag var mycket nöjd med det!


Dixie väntar på sin tur.. Framför henne står hennes halvsyster från Finland, med Dixies uppfödare Ritva.


Ett litet varv



Domaren har plockat ut sina 6 favoriter av 16 tikar som ska placeras. Och där kom vi på placering nummer 1
och gick vidare....



Här börjar jag tappa greppet om vad som händer. Men här har vi precis sprungit mot vinnaren i unghundsklassen och vinnaren i jaktklass (tikar) och även här vinner jag och Dixie första placeringen...och så ska det springas mer..


Här ska vi springa mot Championtiken och här sprang vi återigen hem vinsten. Fast championtikens ägare trodde nog att hon hade vunnit för hon ser lite förvirrad ut, liksom jag själv var.


 
Sista varvet... Här möts Bästa tik (Dixie), Bästa hane (Clos) Bästa junior (Murdoch) och Bästa veteran (Udine)
och gör upp om vem som blir BIR och här fick vi slutligen vika oss för Världsmästaren Clos som återigen fick stå som Bäst i Ras på världsutställning!


Fortfarande funderar jag på om vi ska åka till Bryssel eller ej där man gör upp om Champions of Champions. Jag är sugen, för man vet inte hur många sådana fler chanser man får här i livet och jag får nog aldrig mer en sådan hund som Dixie. Det är mycket få hundar som visar upp sig så som hon gör.

Annars satsar vi på Stockholm i december!

Kommentarer
Postat av: Marie Lidblad

Så kul att få se videosnuttarna från WW i Paris! (speciellt höra dina kommentarer!:-)) Den första står det privat på så den kan jag inte se!

Kram Marie

2011-09-08 @ 20:37:04
URL: http://batterikullens.se
Postat av: Pernilla

Klart du ska till Bryssel!!! När får du nästa chans..? Kram

2011-09-08 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0