Avslutning

Ikväll var det avslutning på kurserna. Först avslutade jag den freestylekurs som jag hållt under hösten och såklart fick deltagarna visa upp sina freestyleprogram. De var jätte duktiga och jag blev väldigt imponerad över deras kreativitet :) Mycket duktiga deltagare :)
 
I väntan på nästa kurs så blev det lydnadsträning med Lucy. I fria följet har vi lite positionsproblem, hon tränger gärna, så det har vi jobbat med.
Lucy var supertaggad och gjorde väldigt bra ifrån sig. Tävling eller inte tävling snart? That is the question!
 
Sen var det dags för årets sista agilityträning, avslutning på vår kurs. Det blev inomhusträning med roliga kombinationer.
Min lilla lus-vovve skötte sig jätte bra igen och det blev en bra avslutning på terminen. Till våren fortsätter vi med Basic handling 2 och det ser vi fram emot redan.
 
Husse är i Norge och jobbar denna vecka och nästa vecka och då vet hundarna att det är fritt fram att sova på hans plats i sängen. Så fort han har tagit resväskan och gått ut genom dörren så hoppar Dixie upp och tar kuddplatsen. Sen kommer Lucy.
Det är nämligen bara husse som har den regeln. Utan husse- ingen regel :)
 
Så vi får hoppas att husse inte läser detta, men nu ska vi alla gå och lägga oss tillsammans och somna till en film :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0