Aj aj

I natt slog smärtan till och imorse hade jag svårt att ta mig ur sängen, för så ont gjorde det.
Nacken är värst, och lite i ryggen och jätte ont i armarna.
Åkte in till en läkare idag igen, men det verkar inte vara någon direkt fara. Bara muskelära smärtor vad de kan se idag. Det ska gå över på några dagar och det hoppas jag verkligen för det gör himla ont!
Daniel har fått vara hemma och sköta mig och hundarna idag.

Vi åkte ju in med hundarna till djursjukhuset igår för att kolla så de mådde bra. Veterinären kunde inte hitta några fel, allt såg bra ut och jag blev 5000 kr fattigare. Jaja, det löser sig väl med försäkringen sen.
De är pigga och glada. Lucy reagerade lite för en stor buss nu på kvällen när Daniel var ute med henne. Men jag tror inte det är någon fara.

Vi åkte också till skroten för att ta sakerna ur bilen. Bilen var totalt förstörd. Jag såg ju inte något av det igår eftersom jag inte fick gå ur bilen och en brandman satt och höll mitt huvud stilla innan ambulansen kom.
Det enda som var helt intakt var hundarnas bur. Inte en enda skråma!
Det var jobbigt att se bilen så förstörd och det är jobbigt att fixa en ny och jobbigt med allt som ska fixas nu i efterhand. Jag har varit helt slut idag. Inte orkat göra någonting. Tur man har Daniel som hjälper mig med allt.
Det är jobbigt att bearbeta allt. Idag är nästan värre än igår för idag förstår man vad det var som hände.

Ursäkta att det blir lite deprimerande inlägg, men det är så det är här just nu. Och jag skriver ju om allt som händer i vår vardag.

Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Vad skönt att det var bra med hundarna(och dej).Sa vetten något om att en sådan här sak kan inverka på dräktigheten? Vi får verkligen hoppas att det inte gör det.

Marie

2012-02-22 @ 20:32:25
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Gunnel Svinhufvud

Vilken tur du hade i oturen och så bra att du hade en ordentlig bilbur till hundarna!!!



Joachim hälsar så mycket till dig!



Kramar från oss alla!!!

Gunnel och gänget

2012-02-22 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0