Blandad kompott


Här har jag fått en ny bild på Sannie 1,5 år (Majtippans Jade of Cheba) Avkomma efter Dixie och Baxter.
Enligt sin matte Gunilla är hon helt underbar och hon skulle aldrig vilja ha någon annan hund. De tränar mycket och ska snart börja en apellkurs i bruks.
Det är alltid lika roligt att få rapporter :) Jag blir så glad :)

Jag tömde min mobil på bilder idag så idag blir det lite blandad kompott.


Bild från i somras där Lucy och Dixie vilar tillsammans i skuggan.


Lucy i kvällssolen. Åh vad jag längtar efter värmen!


Bild från vår sommarstuga där Selma har "sin" plats på bordet för att hon ska kunna spana på alla som går förbi utanför. Blanca är i korgstolen och Lucy på golvet.


I höstas hittade Dixie en duva som hon var så malligt stolt över. Hon är aldrig tränad på fågel, men det behövdes inte för hon har det i sig ändå.


Denna bilden har Daniel tagit på en riktig BUSLUS. När jag har klippt hundarna så lägger jag ibland pälsen i papperskorgen, men det finns någon som tycker det är väldigt roligt att plocka upp den därifrån. Jag vet inte hur hon lyckades få till minen, men hon ser ju ut som en riktig liten Lucifer med ett hånfullt skratt. Riktigt rolig bild tycker jag :)


Ikväll ska vi har personalutflykt med jobbet till Vallåsen för att åka skidor. (Eller jag åker ju snowboard)
Det är fint väder, men väldigt blåsigt. Jag får väl damma av min utrustning och mjuka upp rygg och knän så jag inte går mitt itu i backen. Konstigt att man ska börja bli stel redan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0