Och så blev det fint väder

Idag har vi verkligen haft motsatt väder mot igår.
Jätte soligt och fint! Har man hund så måste man ju gå långpromenader oavsett väder, men det verkar inte som om folk gör det, för igår mötte vi bara en annan hund och ägare på hela långpromenaden i ösregnet.
Idag åkte vi till skogen på Järavallen och där var helt fullt med folk idag när solen lyste. Tur att solen lyser ibland så även de lata hundägarnas hundar får komma ut.

Men naturligtvis så är det betydligt trevligare för oss tvåbenta att promenera när solen lyser. Dixie och Lucy bryr sig aldrig om vilket väder det är, de vill allatid ut och gå. Selma tycker inte om att bli blöt om tassarna så henne får man släpa ut när det regnar.

Något annat roligt har inte hänt här. Mår lite dåligt av mina fattiga inlägg. Men det kommer. Jag har inte riktigt hunnit med allt som jag hade tänkt. Det är bara att erkänna att man ligger efter med sysslorna efter alla helger som varit.



Här har jag fått en bild från Brunos husse på Bruno. Dixies valpar blir snart 1,5 år. Tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Du har så rätt, hundarna skiter i om det regnar eller inte.Läste på FB om Daniels finger....

Va fin han är den lille Bruno.

Tack för senast.

Marie

2012-01-06 @ 22:26:54
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0