Tillbaka till rutinerna

Nu har vi precis kommit hem från Norrköping. (Jag har smitit från uppackningen)
Alla helgerna är väl avfirade och det ska bli skönt att återgå till lite normala rutiner igen.
Det tycker nog hundarna också. Det har inte blivit någon ordentlig träning för dem alls. Mest pga av att jag varit sjuk länge, men också för att vi varit iväg mycket och helt enkelt inte hunnit med.
Men nu ska det bli ändring på det.
Jag hoppas vi ska vara igång med spåret igen på torsdag och med agility och lydnaden nästa vecka.

Jag ska sätta mig och planera lite för våren under veckan.

Min farmor dog på nyårsdagen. Hon fick i alla fall en dag på det nya året.
Jag skänker en tanke till denna fina underbara människa! Vi alla kommer minnas henne med glädje och stor omtänksamhet!

Lucys championat hade kommit med posten så jag ska iväg och köpa en ram idag.
Dixie hade också fått ett fint diplom från Hundmässan. Men det ramar jag inte in. Jag kan ju inte ha för mycket krafs på väggarna. Eller... det kanske jag kan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0