Träning i alla former

Jag har många hundar nu som ska tränas. Både mina egna och valparna.
Ingen brist på sysselsättning precis :)

Helmuth tränar vi för jakt och idag fick han ett pass med vilt och apporteringsträning...


Han är mycket duktig och kan bära fågelvinge


Han bär även kaninskinn


..Och tung rådjursklöv


Mycket stolt är han lille Helmuth :)

Igår kväll fick Lucy ett träningspass och en motionsrunda med cykel. Det är dags att börja träna henne i form igen. Dixie fick också en lång runda på cykeln, de är så duktiga och springer så fint.

Idag ska jag även hinna träna lite klickerträning med José, Juni och Timja och så ska vi gå med alla valparna och titta på hästar och kor, och imorgon eller ikväll ska Balder och Balsac få åka på utflykt själva och sen ska José badas och bli fin innan han lämnar på fredag.

Nu ska jag fortsätta träna valp....

Kommentarer
Postat av: Idah

Sååå söt :3

2012-06-13 @ 21:17:38
URL: http://historymusic.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hvor er han bare dygtig! Vi glæder os rigtig meget til om en uge:)

2012-06-14 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0