3 veckor kvar

Nu går Lucy in på sista delen av dräktigheten.
Hon har nya liggplatser nu och då har hon valt hemmets svalaste platser. Jag tycker inte hon har blivit så mycket större sedan förra veckan och min gissning är att det inte är så stor kull.
Men valparna ökar ju som mest i storlek och vikt under sista delen så vi får väl bara vänta och se.
Lucy verkar vara lite irriterad på sin mage då och då. När hon vill lägga sig på ett speciellt sätt så tar magen emot och då tittar hon på den och sedan på mig med en frågande blick om det verkligen ska vara såhär?

Imorgon åker vi upp till sommarstugan för att fixa iordning allt med valplåda m.m för att senare i veckan kunna flytta dit.
Det ska bli så mysigt, jag älskar att bo på landet och ser verkligen fram emot att kunna njuta av våren och försommaren där tillsammans med hundarna.

På söndag ska jag på röntgen och kolla nacke och rygg för att säkert veta att det inte är något fel. Men det känns mycket bättre nu och det är så himla skönt!

Önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0