Hipp Hipp Hurra!

Grattis till världens bästa Lucy på 3-års dagen!
 
Min älskade nallebjörn!
 
Tänk att det redan är 3 år sedan som min lilla lus föddes hos Renate i Schweiz.
En hjärtkull <3 Lucy med sina 8 syskon. Grattis till alla i vom Zulimos J-kull!
 
Mitt lilla hjärtegryn 6 veckor
 
Lucy firar sin födelsedag på ett avslappnat sätt
 
Jag njuter varje dag av att Lucy finns här hos mig. Hon är en helt underbar hund och den absolut snällaste man kan tänka sig. Hon har ett hjärta av guld <3
 
Lucy har under sina tre år hunnit med en hel del. Hon har ställts ut en del och plockat 4 utställningstitlar på rad och blivit Nordisk utställningshampion. Hon har gjort godkänd inprovning till terapihund och kommer fortsätta utbildas under 2013. Hon har genomfört MH-beskrivning med känd mental status och fina omdöme. Lucy har även blivit mamma till våra 10 underbara valpar i kryddkullen som hon skötte galant. Dessutom är hon en härlig familjehund och träningskompis till mig och det som vi har framför oss nu är att komma ut på tävlingsbanorna i lydnad och agility som är vårt nästa mål.
 
Jag är så tacksam för denna hund!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0