Jätte Grattis!!!

Idag säger vi jätte stort GRATTIS till våra träningskompisar Emelie och Vincent som tog hem bronset på Rallylydnads-SM-finalen i Tånga Hed.
Nu är de alltså Sveriges tredje bästa ekipage i rallylydnad, det är inte dåligt! :)
 
Fantastiskt bra jobbat av er båda, vi är mycket stolta över er!
 
Själva har vi haft en ganska lugn helg. Igår åkte vi ut i skogen och körde lite sökträning. Det var längesen vi tränade sök, men Dixie blev överlycklig när hon förstod vad i skulle göra. Hon gjorde underbara skick och hittade figgarna snabbt. Lucy har typ aldrig gjort det, men hon tyckte också det var väldigt roligt.
 
Imorgon blir det mer träning för mina vovvar. Om en vecka är det dags för mig och Dixie att tävla rallylydnad igen. Förhoppningsvis klarar vi det och blir uppflyttade igen (fast det vet man ju aldrig). Jag har haft lite ångest för denna sista tävling att vi inte ska klara hålla samma höga poängnivå som vi gjort på våra andra tävlingar, men just nu bryr jag mig inte om vilka poäng vi kommer få på söndag, bara vi hamnar på rätt sida strecket och blir godkända så ska jag vara nöjd :)
Klarar vi denna sista tävling i fortsättningsklassen så tror jag att min motivation kommer öka till att träna in nästa klassens skyltar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Tuvesson

Tack för grattis!! Våra träningar tillsammans är en stor del i denna bronsmedalj!

2012-09-18 @ 15:48:54
URL: http://tolvtassar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0