Tränat och badat "valp"

Idag har jag och Lucy varit i Malmö hos hundkiropraktorn igen. Hon tyckte inte det hade blivit riktigt bra sen förra veckan, så hon gjorde en ny behandling och Lucy njöt :) Själv tycker jag det ser ganska brutalt ut, men Lucy verkar förstå att det gör gott så hon står så snällt och buffar efter mer så fort behandlingen upphör :)
 
På lördag ska vi börja med vibrationsträning. Det är ett mycket skonsamt sätt att bygga upp muskler. Det ser jag fram emot :)
 
Jag körde ett vibrationspass med Selma idag. Det var hennes första gång, men hon gillade det mycket :)
 
Nu ikväll har jag varit i Helsingborg hos Timja och hjälp till med träning. Vi har tränat inkallning och lösträning och hon är mycket duktig.
På söndag är det dags för den lilla frökens utställningsdebut och hon skötte sig utmärkt på det lilla genrepet ikväll :)
Vädret har varit uruselt hela veckan, så jag hoppas det åtminstonde kan vara uppehåll på söndag, för jag har ju fortfarande inget tält! ;)
 
Jag hjälpte även till att bada Timja. Hon stod snällt som ett ljus medan lill-matte Tova schamponerade henne. Det slutade med att dem badade tillsammans i badkaret, så gulligt :)
 
Imorgon blir det träning med mina egna vovvar. Dixie börjar bli lite irriterad att hon inte fått följa med sedan i måndags, så det är hög tid :)

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hej! Var är det Timja ska ställas? Lycka till! :) Hon är så fin och söt. :P Tyra vill gärna busa med henne fler gånger hehe

/Karolin

2012-09-28 @ 21:18:44
URL: http://www.rambomicatyra.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0