Söndag

Detta kom med posten i veckan till Dixie. Ett fint diplom och en fin rosett för att hon blivit årets utställningshund 2012 i Svenska Barbetklubben. Ja, en fin tjej det har jag :)
 
 
En bild från i fredags när jag var och tränade med Mia och Timja i regnet. Det är mest Mia som måste träna på skyltarna :) Det är inte helt lätt med rallylydnad för föraren när man är helt ny. Många skyltar och många regler att hålla reda på och så var det det där med höger och vänster :)
 
I veckan blir det mycket träning för egen del.
Jag hoppas få till 2 agilitypass med Lucy med stort fokus på kontaktfälten. Jag har glömt att berätta hur dålig hon var i tisdags när vi hade en kontaktfältsbana. Lucy brukar vara duktig på kontaktfälten, men i tisdags visste hon inte vad kontaktfält var och var väldigt tramsig och sprang rundor och stannade inte på några kontaktfält alls. Så nu ska det bli skärpning på det!
 
Dixie ska träna detaljer i rallyn, för nästa helg är det tävling igen :)

Kommentarer
Postat av: Marie W

Grattis till 1:a priset.
Marie.

2013-04-14 @ 15:06:03
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Dessan

Är det i falkenberg du ska tävla? :)

2013-04-14 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0