Späckad vecka

Denna veckan är verkligen fullspäckad med hundaktiviteter.
 
Det var träning i måndags med alla tre tjejerna, Dixie, Lucy och Timja.
 
Igår var det agilitykurs för mig och Lucy och igår skulle vi springa en slalombana som verkligen innehöll väldigt många slalom :)
Och jag är så himla nöjd med gårdagen! Lucy var jätte duktig och var mycket fokuserad och klarade av alla kvällens slalom mycket fint. Jag vet inte exakt hur många slalom det blev igår, det var så många så jag tappade räkningen :) Kanske ett 50-tal? Det blev mycket träning på att ta slalom från olika håll och med olika byten både före och efter, mycket nyttig träning och vi var båda helt slut efter kvällens träningspass :)
 
Ikväll har jag en privatelev och tänkte passa på att träna hundarna varsitt litet pass. Imorgon är det träning igen och på fredag är det intensivkurs för Jenny Wibäck igen med temat "Effektiv Tävlingsträning".
Sen är det tävling på lördag.
 
Ingen rast ingen ro, men roligt är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0